GARANTIE

Onze klantenservice helpt je per e-mail bij eventuele problemen met je aankoop. Je kunt ons bereiken van maandag tot donderdag van 09:00 tot 16:30 uur en vrijdag van 09:00 tot 16.00 uur via [email protected]

Tip! Registreer je artikel meteen na ontvangst op de website van de fabrikant om van een langere garantie te kunnen profiteren.

De artikelen vallen onder de garantievoorwaarden van de fabrikant. Registreren doe je rechtstreeks op hun website, binnen 30 dagen nadat je de factuur hebt ontvangen (dit komt overeen met de leveringsdatum van je artikel).

Kun je je product of onze naam niet vinden tussen de partners op de website van de fabrikant? Kies dan “Nederland" en vervolgens "Contorion Netherlands B.V.".

Mijn artikel is kapot. Wat nu?

Als een artikel defect is, vervangen we het gratis door een nieuw exemplaar binnen 30 dagen na levering.

Voor zakelijke klanten bedraagt de levertermijn 60 dagen.

*Zolang de voorraad strekt.

Twee jaar garantie op je aankoop

Als de 30 dagen retourperiode voorbij is, geldt de garantieperiode van de fabrikant. Is er een probleem met jouw aankoop? Wij regelen het voor je. Neem gewoon even contact met ons op via [email protected] Vermeld ook graag de volgende informatie in je e-mail:

• Het bestelnummer

• Het artikel waar het om gaat

• Een beschrijving van het probleem (voeg foto's toe als het probleem zichtbaar is)

• Het serienummer van het gereedschap/apparaat/enz.

Wij nemen vervolgens contact op met de leverancier/fabrikant van het artikel om snel een goede oplossing te vinden (bijv. vervanging van het defecte onderdeel of het artikel ter reparatie opsturen).

*Voor alle artikelen geldt de garantie volgens de voorwaarden van de fabrikant. In het algemeen is de garantie uitgesloten bij normale slijtage of verkeerd gebruik van het artikel (aansluitfouten, overspanning, mechanische wijzigingen, laten vallen, gebrek aan onderhoud, enz.). Raadpleeg altijd de volledige voorwaarden op de website van de fabrikant. Als de garantie geweigerd wordt, zal de fabrikant een aanbod doen, waarbij je als klant kunt kiezen tussen betalen voor de reparatie, het artikel in zijn huidige staat terugnemen (waarbij de kosten van de retourzending gedekt worden) of het product afdanken. Contorion kan niet aansprakelijk gesteld worden als de fabrikant om gegronde redenen weigert de garantie toe te passen.



Na de garantieperiode

Mocht je artikel stuk gaan nadat de garantieperiode verstreken is, dan kunnen we je helpen door in jouw naam contact op te nemen met de fabrikant. De procedure blijft hetzelfde; Neem snel contact met ons op via [email protected] Vermeld ook graag de volgende informatie in je e-mail:

• Het bestelnummer

• Het artikel waar het om gaat

• Een beschrijving van het probleem (voeg foto's toe als het probleem zichtbaar is)

• Het serienummer van het gereedschap/apparaat/enz.

Wij bezorgen je dan de nodige documenten om een reparatie aan te vragen en een verzendlabel. Nadat het defect gecontroleerd is en de fabrikant een prijsopgaaf heeft gemaakt, sturen we je de rekening en regelen we de terugzending van je product. Voor deze service wordt 20% van de reparatieprijs plus 20% BTW in rekening gebracht.

*Dit geldt niet voor artikelen die per gespecialiseerde vervoerder verzonden worden (zeer grote, zware of gevaarlijke goederen). In dat geval worden de transportkosten ten bedrage van € 70,- tot € 170,- toegevoegd.