Hoe plaats ik een bestelling? 

 

1. Jouw Contorion account

Om een bestelling te plaatsen, maak je een account aan of log je in op je bestaande Contorion klantenaccount. Hiervoor klink je op de 'Login' knop. Vervolgens heb je de mogelijkheid om in te loggen of je als nieuwe klant te registreren.

 

*Wachtwoord vergeten? Kan gebeuren! Je kunt je wachtwoord op elk moment resetten door op 'Wachtwoord herstellen' te klikken.

 

Let op: als je via Paypal express betaalt zonder in te loggen, wordt een Contorion account aangemaakt met je Paypal e-mailadres.



2. Betaling

Als je de gewenste producten in je winkelwagentje hebt gelegd, kun je via de betaalpagina afrekenen. Heb je een kortingscode of tegoedbon? Dan kun je die hier invoeren voor je je aankoop afrondt. Je kunt op verschillende manieren betalen:

• Credit card: Visa, Mastercard en American Express

• Paypal: het bedrag wordt automatisch door Paypal afgeschreven*

 

*Let op: Controleer altijd je bezorgadres en e-mail adres als je met Paypal of Paypal express betaalt.

 

 

3. Bestelling bevestigd!

Zodra je je bestelling geplaatst en betaald hebt, ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail van ons.* Het kan zijn dat deze e-mail in je spam terechtkomt.

 

*Geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact met ons op via [email protected] onder vermelding van je bestelnummer, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.