Retourneren

Bij Contorion heb je na ontvangst van je bestelling altijd 30 dagen de tijd om een artikel terug te sturen. Dat gaat heel makkelijk en wij nemen de verzendkosten voor onze rekening.*

Zo werkt het

Log in op je Contorion account en ga naar het tabblad "Bestellingen".

Als je op "Bekijk details" klikt, zie je daar een speciale knop om het artikel te annuleren of te retourneren.

Selecteer de artikelen die je wilt terugsturen en de reden voor de retour.*

Zodra je retouraanvraag bevestigd is, ontvang je een e-mail met een voorgefrankeerd DHL retourbon. Bereid het pakket voor door de factuur bij te voegen en lever het af bij je dichtstbijzijnde DHL Service Point.

Let op! Als de reden voor terugzending een defect aan het geleverde artikel is (beschadigd, werkt niet, enz.), neem dan eerst contact op met onze klantenservice voor je de artikelen terugstuurt. Voor meer informatie, zie deze pagina.

Terugbetaling

Na het opsturen van je retourzending kan het tot 3 weken duren voor je de terugbetaling ontvangt. Het tegoed wordt overgemaakt via dezelfde betaalwijze waarmee je de bestelling hebt betaald. Ook de verzendkosten worden terugbetaald.

Let op! Teruggestuurde artikelen moeten nieuw, schoon en compleet zijn en in de originele verpakking zitten. We behouden ons het recht voor de retourzending te weigeren als niet aan deze voorwaarden is voldaan.

Goed om te weten! Als je iets terugstuurt, krijg je het betaalde bedrag terug. We geven geen tegoedbonnen uit. Zo kun je nieuwe artikelen bestellen zonder te hoeven wachten tot je retouraanvraag verwerkt is.



*Contorion vergoedt de verzendkosten van retourzendingen, behalve voor artikelen die per speciale koerier worden verzonden (zware, zeer grote of gevaarlijke goederen). Voor meer informatie, zie onze algemene voorwaarden.